Fotoksiążki jako portfolio

Graficy i fotograficy przygotowując swoje portfolio gównie skupiają się na tworzeniu go w internecie. Oczywiście, jest najłatwiejszy i najtańszy sposób na zaprezentowanie swoich dokonań i możliwości, ale także portfolio w formie książki ze zdjęciami może zrobić spore wrażenie na przyszłym pracodawcy czy kontrahencie. Graficy to specyficzna grupa klientów dla drukarni, przede wszystkim to właśnie oni mają największą wiedzę z zakresu druku i jego składu, ja i również mają duże wymagania. Oczywiście, drukarnia jest w stanie im idealnie sprostać.

Portfolio w fizycznej formie może mieć dowolny kształt i objętość. O wszystkim decyduje zlecający wykonanie takiego fotozeszytu. Można tworzyć dowolne zbiory zdjęć, opatrzyć je grafiką i opatrzyć odpowiednim komentarzem. Fotoksiążki  prezentują się niezwykle elegancko i zarazem profesjonalnie, wydruk dokonuje się na najlepszym papierze, przy użyciu profesjonalnych drukarek.

Taka forma pokazania umiejętności i wiedzy w zakresie projektowania i robienia zdjęć z pewnością będzie doskonale przyjęta przez odbiorców, jako forma nowoczesna i oryginalna forma reklamy. Wszak to właśnie oryginalność i nietuzinkowość są najbardziej pożądanymi cechami w zawodzie grafików. Fotoksiążki z prezentacją dokonań nie są obecnie popularną formą przedstawiania portfolio. Warto ten fakt wykorzystać i zrobić dobre wrażenie na odbiorcach – klientach i pracodawcach. Fotoksiażka to niewielki wydatek, który z pewnością szybko się zwróci z nawiązką.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s